єszτιι's ∂αys.™

"Ha nem létezne megbocsátás,Senkinek sem volnának Barátai." "A hamis Barátok olyanok,mint az Árnyékunk: Miközben sétálunk a Napsütésben,szorosan Velünk tartanak,de azonnal elhagynak,amikor Árnyékba érünk." "Az őszinteség,még ha kétkedésben is nyilvánul meg,a legbecsesebb ajándék,amit Barátainktól kaphatunk." "A Barátságok lényege,hogy mások jó tulajdonságaira összpontosítunk."

Friss topikok

Linkblog

HTML

Szoljá' már Muternak,dobjon le Szotyira Pénzt. ♫

2009.10.25. 14:06 | єszτιι* | Szólj hozzá!

Úgy gondoltam itt az ideje,hogy végre írjak. :$

Iszonyatosan Másnapos vagyok. -.-" Zúg a Fejem,fáj a Gyomrom és ennyi. :O Igazság szerint leszarom,egyszer 16 Éves Gréta. *.* ♥ Ez a Tegnap Este folyamán többnyire akkor hangzott el,amikor a Feles Jégerek,Hubertuszok és Fütyülősök gurultak le. (: Amugy tök jó volt. Régen Buliztam már ilyen jót. (: 7-re levitettem Magam Grétához. Ott készülődtünk,aztán olyan 9 fele elindultunk Laciékhoz,ahol már ott volt Bálintka és Zsolti. Zsolti am Laci Osztálytársa. :O A Fiúk elindultak elénk,mert már nem győztek várni Ránk és taliztunk a Strandnál. Utána mentünk Laciékhoz és ismét gyúlytottuk a Pipát. ^.^ Pipáztunk,alapoztunk,aztán Taxit hívtunk és mentünk a Tóthba. Am már kezdenek Minket basztatni,hogy szinte mindig Taxival megyünk. xD Na mindegy. Amugy jó volt a Tóthban,de Mi többnyire kint voltunk. xP (A) Yee és kaptam egy Gyúlytót Attilától. ( L ) :$ Az Este többi részét nem részletezném. :S Sajnálom Anita,hogy nem jöttél,de bepótoljuk. ;) Misi utólag is kurva Sok Boldog Születésnapot,és neharagudj,hogy nem mentem át,de azt is bepótoljuk. ;)

Am Pénteken vettem Csizmát yee. *.* Külön köszönet érte Anitának és Vecinek. ♥ És sztem akkor is aranyos Csizma,még ha sokak szerint Mamusz is. -.- :D

Ahj amugy elegem van a bizonytalanságomból. :| Nem tudom mit is szeretnék Dudutól. Egyszer úgy érzem szeretem,egyszer meg azon vagyok,hogy lebeszéljem Magam Róla. :S Ezt sztem Ő is észreveszi Rajtam,pedig annyira nem akarom megbántani. :( Nem tudom mi lesz,pedig az egész csak Rajtam múlik. :( Help Me! :O

Na ennyi voltam. Akartam vmi másról is írni,de inkább nem,mert csak felidegesítem Magam. :/ Am megpróbálok ezentúl sűrűbben írni,főleg most,hogy itt a Szünet (végre). (Y) (: Amugy Holnap Anyucikám,Holnapután meg Grétucikám Szülinapja lesz,szóval tiszta jó. >_<

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiije.blog.hu/api/trackback/id/tr531473835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása