єszτιι's ∂αys.™

"Ha nem létezne megbocsátás,Senkinek sem volnának Barátai." "A hamis Barátok olyanok,mint az Árnyékunk: Miközben sétálunk a Napsütésben,szorosan Velünk tartanak,de azonnal elhagynak,amikor Árnyékba érünk." "Az őszinteség,még ha kétkedésben is nyilvánul meg,a legbecsesebb ajándék,amit Barátainktól kaphatunk." "A Barátságok lényege,hogy mások jó tulajdonságaira összpontosítunk."

Friss topikok

Linkblog

HTML

Ez már szánalmas.

2009.09.17. 18:49 | єszτιι* | Szólj hozzá!

Úgy tűnik rosszúl hittem,hogy 10.-re komolyodik az Osztályunk. :/ Mindössze 3 Hete járunk Suliba,de Mi már balhézunk. (Y) Nekem végülis tök mindegy,hogy Ki mit csinál,csak Engem hagyjanak ki belőle! Az már Kovács Evelin (Rainbow Princess) baja,hogy ennyire taknyos. Kajak ciki,hogy Nálunk 10.-ben az megy,hogy kibeszéljük ezt meg azt,amikor állítólag kurvára szeretjük. Hazudozunk. Árúlkodunk. Tehát korrekt. (Y) Sztem amugy csak nevetnünk kellene Evelin cuccain. Nem kellene komolyan vennünk. De még ha sztem hülyeség is ez az egész,a Barátaim mellett ígyis úgyis kiállok,még ha ilyen áron bele is keveredek a dologba. Ennyit erről.

Jövőhéten Garabonciás. Hajrá Keri,megint megnyerjük. ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiije.blog.hu/api/trackback/id/tr1001388973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása