єszτιι's ∂αys.™

"Ha nem létezne megbocsátás,Senkinek sem volnának Barátai." "A hamis Barátok olyanok,mint az Árnyékunk: Miközben sétálunk a Napsütésben,szorosan Velünk tartanak,de azonnal elhagynak,amikor Árnyékba érünk." "Az őszinteség,még ha kétkedésben is nyilvánul meg,a legbecsesebb ajándék,amit Barátainktól kaphatunk." "A Barátságok lényege,hogy mások jó tulajdonságaira összpontosítunk."

Friss topikok

Linkblog

HTML

Jelen. ☻

2009.08.26. 20:35 | єszτιι* | Szólj hozzá!

Hétfő: Nagyon Korán kellett kelnem. ): Bár Jövő Héten még Korábban kell majd. (N) De végülis megérte felkelni,mert mentünk Csabára Shoppolni. ^_^ Tök jó volt am. (: Egy nagy csomó Helyen voltunk. És olyan is ritkán van,hogy meg kapunk mindent,amit eltervezünk. Most majdnem mindent megkaptunk szval tapsot kérünk. ×P Este lejöttek Bálinték és mentünk a Templom elé. :D Tudom,hogy hülyén hangzik,de tök jól el szoktunk ott lenni. :D És am megbeszéltük a dolgokat Félhalomról. Háhá volt mit. ×D Legalább mostmár Mindenki emlékszik mindenre. >.< És amugy tényleg jó volt... ×$ Aztán olyan 11 fele mentek Haza. :/ Maradhattak volna még. ): Aztán jöttem Haza,még megnéztem 2 Veronica-t és bealudtam eléggé. (A)

Kedd: Megint Korán keltem. ): És most még nagyon meg se érte... :/ De megígértem Anyának,hogy amíg Szabin van,egyszer kimegyek Vele a Piacra. (: Megvolt. (Y) (× Aztán még voltunk egy-két Helyen és jöttünk Haza. És am vettünk Lottót. :D És két Napja azt tervezgetjük,hogy mire költenénk azt a kibaszott sok Pénzt. *_* Ahw lenne pár ötletünk. (: De amugy olyan pirinyónyi az esély arra,hogy pont az az 5 Szám egyezzen. :/ Meg hát amugysem vagyunk azok a szerencsés fajták... ): De azt megígérem,hogy ha nyerünk,Anita és Gréta elmegyünk egy hatalmas Shoppolásra,Lacinak veszek egy Karton Cigit és az összes Spant elviszem Bowling-ozni. (: (Y) Na mindegy,kár álmodozni,de azért néha kell azt is. ^_^ Amugy Tegnap Este még voltam Csabán Anitával. (: Végülis megint elvoltunk. Öhm mikor nem? ×P Először lementünk a Deichmann-ba Cipőt venni,aztán felmentünk a 2.-ra és ott voltunk. (: Aztán jött Mse meg Szandi és Velük is dumáltunk egy kicsit. (: Ahw és végre van Bőr Szíjjam. :D Kielégített vagyok. ×D Amugy amikor a Csajok leléptek Mi még maradtunk egy kicsit,aztán léptünk Mi is. (: A 20:20-as Tarcsaival jöttem Haza... -.-" ×D Aztán megvártam Grétáékat a Buszmegben,még kerültünk egyet a Téren és jöttem Haza. És igen megint Veronica-t néztem. ×D De most mit tegyek Neki,ha a TV-ben nincs semmi értelmes,a drága jó SzűcsNet meg szarakszik. (Y) Pacsi Szücsi. (N)

Szerda: Igen már megint Korán keltem. ): Ma Gyulára mentünk. Vittük Mamit a Kórházba,mert műtik a szemét. ): Szorítok Mami. (: Aztán még Ótóztunk egy kicsit Gyulán és reméltem,hogy látom Rolit,de sajna nem láttam. ): :D Remélem Jövő Héttől sűrűbben fogom látni. ×P Persze csak ha Piri nem baszta ki. ×D (YN) Na szval aztán Hazajöttünk és azóta punnyadok,mert már a sok Korán keléstől Hulla vagyok. -.-" Wű mi lesz Velem Te jó szar. :/

Jahj amugy Hétfőn ismét sikeresen beégtem Viktor előtt. Nagyban tekerek a Városházánál,már ott vagyok a Zebránál. Jön Velem szemben egy Pasi és Rám köszön... Oké köszönök Neki,aztán hangosan elkezdem mondani,hogy ez meg Ki volt. o_O Állok,várom,hogy menyjenek az Ótók erre hallom már megint köszön Vki... Viktor volt. :/ Bravo Én meg Magamban beszélek. -.-" Áh miért mindig olyanok előtt égek be,Akik előtt nem akarok? ×S Na mindegy,ez van. :D

Amugy egyszerűen nem tudom megérteni azokat az Embereket,Akik felvesznek MSN-re,és aztán Tíltanak úgy,hogy nem beszéltünk egyszer sem... (N) Pf... Fő az értelem. (N) Amugy végre úgy érzem túl vagyok a dolgokon. *_* Ideje volt már. (: És nagyon köszönök mindent Misi. (: Rohadt sokat segítettél. (: ×$ Azthiszem,hogy bőven a Legjobb Barátaim közé tartozol. ^_^ :$ És nincs olyan túl sok ilyen Ember az Életemben,szval érezd megtisztelve Magad. :D

Ezeket az Embereket sosem fogom elfelejteni:

Erdős Gréta: Amióta az eszemet tudom Ő volt a Legjobb Barátnőm. Igaz,hogy voltak kissebb-nagyobb megszakítások,de végül mindig visszatérünk Egymáshoz. Mindörökké. (YN) (:

Mézes Anita: Amennyire nem bírtam,annyira megszerettem. Amikor Vele vagyok soha nem unatkozok. Mindig meghallgat,tanácsot ad. És kibaszott jót lehet Vele Bulizni. A Veled eltöltött Bulikat soha nem fogom elfelejteni Star-om. Mindörökké. (YN) (:

Csíkos Emese: 7 Hónapig Ő volt a Legjobb Barátnőm. Igaz,hogy elég sokat veszekedtünk,de mégis kiegészítettük Egymást. Elbasztuk. De attól még nagyon szeretem és hiányzik. (:

Bartó Dávid: Igaz most épp rosszban vagyunk,de Öcsémként szeretem. Az egész Családban be van vágódva a Gyerek és még ha sokat össze is veszünk,sokáig úgysem bírjuk Egymás nélkül. (:

Bartó László: Vele furcsa a dolog. Jó Spanok voltunk,de aztán eltávolodtunk Egymástól. Viszont mióta Grétával együtt vannak,és Nap mint Nap találkozunk,így ugyan annyi mindent tud Rólam,mint Gréta,szval mindent. Egy csomó mindent meg lehet Vele beszélni,és ha kell egy Szál,Rá számíthatok. (:

Koppányi Mihály: Csak pár Hónapja ismerem és eleinte nem is voltunk igazán jóban. Aztán egyszer csak megváltozott minden és mindent meg tudunk beszélni. Mellesleg elég csúnyán kiállt mellettem,és ezt sosem fogom Neki elfelejteni. Jah és Ő folyamatosan olvassa a Blog-om. (:

Persze van még jó pár Ember,Akiről írhatnék,de Őket szerettem volna kiemelni. ^_^

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiije.blog.hu/api/trackback/id/tr281340552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása