єszτιι's ∂αys.™

"Ha nem létezne megbocsátás,Senkinek sem volnának Barátai." "A hamis Barátok olyanok,mint az Árnyékunk: Miközben sétálunk a Napsütésben,szorosan Velünk tartanak,de azonnal elhagynak,amikor Árnyékba érünk." "Az őszinteség,még ha kétkedésben is nyilvánul meg,a legbecsesebb ajándék,amit Barátainktól kaphatunk." "A Barátságok lényege,hogy mások jó tulajdonságaira összpontosítunk."

Friss topikok

Linkblog

HTML

Ordíts,ha tényleg fáj! Miért is titkolnád? ♫

2009.10.31. 00:37 | єszτιι* | Szólj hozzá!

Ok,attól,hogy Szünet van,ugyan úgy nem írtam. :/ Most megpróbálom bepótolni. (:

Szégyen,nem szégyen,ez egy Blog,ami elméletileg arra van,hogy pl. leírjuk az érzéseinket. Szóval most ez lesz. (Y) Kedden DVD-zni voltunk Laciéknál. (Gréta,Laci,Bálint,Én.) És az volt,hogy Bálinttal (K)... És áá nem tudom mit mondjak. :S Őszinte leszek... Jó volt és egyáltalán nem éreztem azt,hogy rosszat csinálok. Végülis nem is kellett volna,nem járok Dáviddal még ha van (?) is köztünk vmi. Aztán Másnap mégis köcsögnek éreztem Magam miatta és elmondtam Neki. :/ Nem akarom védeni Magam,de NEM járunk. Semmi rosszat nem csináltam. Szóval... Eléggé kiakadt. :S Megkaptam azt is,hogy ennyi erővel Mindenkivel (K). :S Na ez már betett Nálam is,és elmondtam Neki,hogy tulajdonképpen el sem kellett volna mondanom,hisz 1 az,hogy ismétlem Magam,nem járunk,2,hogy meg sem tudta volna. Jó mondjuk Én sztem jobban kiakadtam volna fordított esetben,de annyiszor elmondtam Neki,hogy sajnálom. :| És amikor Miatta nem beszéltünk több,mint 1 Hétig? Az persze felejtős. :/ Amugy úgy volt,hogy Ma itt alszik Ő,Gréta és Laci. Már minden le volt flesselve,de az Anyja nem engedte el,merthogy "Én csak le akarok Vele feküdni,merthogy a Mai Lányok ilyenek...",hát ezaz,még csak nem is ismernek,de már Ribanc vagyok. (Y) Aztán elkezdtünk veszekedni,mert megmondtam Neki,hogy sztem furcsa lett mostanában. Azt mondta azért,mert rossz kedve van kb. 1 Hónapja. (Ott körül szakítottak a volt Bnőjével,Akivel 1,5 Évig együtt voltak.) Nekem meg persze rögtön eldurrant az agyam és elkezdtem mondogatni Neki,hogy ha még mindig Melindát szereti,akkor Én mire kellek Neki? Ahj lehet,hogy bunkóság volt,de olyan szarúl esett. :( Aztán már mindent egymáshoz vágtunk. Végülis aztán "kibékültünk" vagy mi,de Ma egész Nap nem is beszéltünk. :/ Szóval sztem ennyi volt... :'( Amugy van egy Tesóm,úgy döntöttem. Pádár Dénes. :$ Ugyanis az utóbbi Napokban úgy viselkedett Velem,mint egy Bátyó. ^^ Ezért úgy döntöttem a Huga leszek. :Đ És nem,Neki nincs beleszólása. :$ Dini is (mint mások) azt mondta ne fussak Dávid után,mert nem érdemli meg. Tehát most ezen vagyok. És jobb,mint az előző esetben. :| Áá legyen már egyszer végre Happy End a vége. :S Ez van,ha tetszik,ha nem,ha unalmas volt,ha nem,ki kellett írjam Magamból az eseményeket. :|

Holnap Haloween,szóval Bulii. *.* Remélem jó lesz. (YN) Am az előbb néztem az Álom.Net-et. Ahhoz képest nem is volt rossz. (: Pedig azért valljuk be,elég nagy koppintása a Hajrá Csajok 3.-nak. :D Na mindegy. xĐ

De ébredj,hisz Rajtunk áll.

Lesz-e még folytatás?

Csináljunk,úgy,mintha összetartoznánk!

Ordíts,ha tényleg fáj!

Miért is titkolnád?

Több vagy,mint madzag végén egy ócska Báb.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiije.blog.hu/api/trackback/id/tr791488060

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:16

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása